Wybierz pytanie:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
Pytanie 1. Testy dotyczące skalowalności oprogramowania mają za zadanie sprawdzić, czy aplikacja
Pytanie 2. Ile razy będzie sprawdzany warunek na schemacie blokowym?
Pytanie 3. W języku programowania C/C++ do organizacji pętli stosuje się instrukcję
Pytanie 4. Po wykonaniu podanego ciągu instrukcji zmienna z przyjmie wartość
Pytanie 5. Na zamieszczonym fragmencie kodu programu napisanego w języku C++ ustawianie elementów tablicy odbywa się za pomocą sortowania
Pytanie 6. Z którym ze słów kluczowych w języku C++ wiąże się pojęcie hermetyzacja danych?
Pytanie 7. Który z przedstawionych programów będzie wypisywać liczby całkowite od 2 do 10?
Pytanie 8. Który z symboli graficznych oznacza blok decyzyjny?
Pytanie 9. Przeanalizuj program i określ, jaki będzie efekt jego działania
Pytanie 10. Który ze schematów blokowych jest przykładem algorytmu sekwencyjnego?
Pytanie 11. Który z symboli algorytmów stosowanych w schematach blokowych oznacza blok wprowadzania danych/wyprowadzania wyników?
Pytanie 12. Algorytm przedstawiony w postaci schematu blokowego, to algorytm
Pytanie 13. Jaka będzie wyświetlona wartość zmiennej K po wykonaniu załączonego fragmentu programu?
Pytanie 14. Przedstawiony schemat blokowy zawiera
Pytanie 15. Dziedziczenie w programowaniu obiektowym pozwala na
Pytanie 16. Czteroparowy kabel skręcany, w którym każda para przewodów posiada ekran foliowy i dodatkowo wszystkie pary są ekranowane siatką, to kabel
Pytanie 17. Przypisanie zmiennej plikowej pliku o nazwie 'Nazwa', w języku Pascal dokonujemy za pomocą instrukcji
Pytanie 18. Indeksowanie tablic w C++ zaczyna się od
Pytanie 19. Przeanalizuj fragment programu napisany w języku C++. Jaką wartość przyjmie zmienna x po wykonaniu fragmentu programu?
Pytanie 20. Po wykonaniu instrukcji zamieszczonych w tabelce, na ekranie monitora
Pytanie 21. Po wykonaniu przedstawionego fragmentu programu zmienna a będzie miała wartość
Pytanie 22. Dziedziczenie w programowaniu zorientowanym obiektowo (ang. OOP) polega na
Pytanie 23. Zmienne w oraz t zadeklarowano jako char *w, t[10];. Wskaż przypisanie adresu tablicy t wskaźnikowi w.
Pytanie 24. Który z interfejsów jest interfejsem równoległym?
Pytanie 25. Destruktor w języku C++ to metoda
Pytanie 26. Na schemacie blokowym algorytmu zamieszczono symbol graficzny
Pytanie 27. Aby wyszukać w bazie danych wszystkie rekordy zawierające interesujące nas informacje należy wykorzystać operację
Pytanie 28. Którą z instrukcji języka Pascal przedstawia zamieszczony diagram algorytmu?
Pytanie 29. W języku ANSI C łańcuch wprowadza się za pomocą specyfikatora
Pytanie 30. Z jakiego języka pochodzi załączony fragment programu?
Pytanie 31. Ile gwiazdek wydrukuje się po użyciu następującej sekwencji instrukcji w języku Turbo Pascal?
Pytanie 32. Po wykonaniu się przedstawionego fragmentu kodu języka C/C++ zmiennej o nazwie zmienna2 zostanie
Pytanie 33. Schemat blokowy zawiera dwa bloki
Pytanie 34. Która z poniższych instrukcji jest deklaracją tablicy trójwymiarowej?
Pytanie 35. Ile instrukcji inkrementacji występuje w programie napisanym w języku C/C++?
Pytanie 36. Wskaż typ zmiennej, która będzie zawierać najbardziej dokładny wynik dzielenia liczb całkowitych?
Pytanie 37. Przedstawiony program sprawdza czy
Pytanie 38. W kodzie źródłowym programu zastosowano procedurę z parametrami formalnymi. W momencie wywołania procedury następuje przekazywanie parametrów przez
Pytanie 39. Fragment kodu FOR N := 0 To 800 Do M := M - 2; jest instrukcją
Pytanie 40. W wyniku wykonania zamieszczonego programu, na ekranie monitora wyświetlone zostaną następujące liczby: