Wybierz pytanie:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
Pytanie 1. Jakiego operatora w języku C++ należy użyć, by przypisać zmiennej określoną wartość?
Pytanie 2. Wynikiem działania przedstawionego fragmentu programu jest wyznaczenie sumy kolejnych wartości
Pytanie 3. Przedstawiony w postaci listy kroków algorytm służy do obliczania
Pytanie 4. Zmienne w oraz t zadeklarowano jako char *w, t[10];. Wskaż przypisanie adresu tablicy t wskaźnikowi w.
Pytanie 5. Schemat blokowy algorytmu został podzielony poziomymi liniami kreskowymi na 3 obszary. Błąd polegający na niezgodności symbolu graficznego z przypisana mu czynnością
Pytanie 6. Jaka będzie wyświetlona wartość zmiennej K po wykonaniu załączonego fragmentu programu?
Pytanie 7. Przedstawiona deklaracja dotyczy typu
Pytanie 8. Zapis a:=b+c; przedstawia instrukcję
Pytanie 9. Diagram związków encji to
Pytanie 10. Przeanalizuj program i określ, jaki będzie efekt jego działania
Pytanie 11. Przedstawiony algorytm w postaci listy kroków porządkuje ciąg n liczb od największej do najmniejszej metodą przez wybór. Ilu porównań wymaga, w najgorszym wypadku, porządkowanie tą metodą ciągu 4 liczb?
Pytanie 12. Po wykonaniu podanego ciągu instrukcji zmienna z przyjmie wartość
Pytanie 13. Poniższy algorytm zapisany w postaci listy kroków zawiera
Pytanie 14. Fragment programu w języku Pascal zawiera deklarację
Pytanie 15. W wyniku wykonania zamieszczonego programu, na ekranie monitora wyświetlone zostaną następujące liczby:
Pytanie 16. Schemat blokowy zawiera dwa bloki
Pytanie 17. Ile instrukcji inkrementacji występuje w programie napisanym w języku C/C++?
Pytanie 18. Ile instrukcji inkrementacji występuje w programie napisanym w języku C/C++?
Pytanie 19. Dziedziczenie w programowaniu zorientowanym obiektowo (ang. OOP) polega na
Pytanie 20. Które zdanie, mówiące o obiektowych metodach programowania jest prawdziwe?
Pytanie 21. Która z poniższych instrukcji jest deklaracją tablicy trójwymiarowej?
Pytanie 22. Wynikiem wykonania wyrażenia : (( a <= 2) OR (a > 10)) AND (Sqr(a ) > 0.5 ) w języku programowania Pascal dla zmiennej a = 2.5 jest
Pytanie 23. Program w języku C/C++ składa się z kilkunastu różnych funkcji. Która z funkcji pełni rolę programu głównego?
Pytanie 24. Przedstawiony symbol graficzny, jest stosowany w zapisie algorytmów do
Pytanie 25. Warunek A nie jest równe B i C jest większe od D w języku C/C++ zapisuje się jako
Pytanie 26. Aby złożyć komputer z podzespołów, wykorzystując obudowę SFF, należy wybrać płytę główną w standardzie
Pytanie 27. W języku C++ funkcja zwracająca wynik potęgowania, działająca na dwóch parametrach wejściowych: liczbie x i wykładniku w, ma deklarację
Pytanie 28. W opisie programu C++ Builder jest wymieniona biblioteka VCL. Co oznacza ten skrót?
Pytanie 29. Jaki algorytm przedstawiono na rysunku ?
Pytanie 30. Rysunek przedstawia symbol graficzny bloku
Pytanie 31. Algorytm przedstawiony w postaci listy kroków służy do
Pytanie 32. W wyniku wykonania przedstawionej instrukcji iteracyjnej wyświetlone zostaną liczby
Pytanie 33. Wywołanie procedury Test(X,Y) polega na
Pytanie 34. Który z interfejsów jest interfejsem równoległym?
Pytanie 35. Zamieszczony algorytm przedstawia strukturę sterującą instrukcji iteracyjnej
Pytanie 36. Na przedstawionym schemacie blokowym algorytmu występują
Pytanie 37. Wypisanie na ekranie zawartości zmiennej char s = ”To jest tylko test” zostanie wykonane w języku C++ za pomocą instrukcji
Pytanie 38. W wyniku realizacji algorytmu otrzyma się
Pytanie 39. Przedstawiony program realizuje algorytm
Pytanie 40. Który z symboli, stosowany w schematach blokowych, oznacza operacje wejścia/wyjścia?