Wybierz pytanie:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
Pytanie 1. Przedstawiony fragment programu w języku C++ zawiera instrukcję przypisania zmiennej
Pytanie 2. Wskaż wyrażenie w języku C++ które generuje liczbę naturalną z zakresu [0;a]
Pytanie 3. Technika rozwiązywania problemów dziel i zwyciężaj jest stosowana przy
Pytanie 4. Który z symboli algorytmów stosowanych w schematach blokowych oznacza blok wprowadzania danych/wyprowadzania wyników?
Pytanie 5. Przedstawiona poniżej procedura rekurencyjna druk(n:integer), wywołana z parametrem 5, spowoduje wpisanie na ekranie komputera
Pytanie 6. Jaki będzie wynik działania algorytmu dla kolejno wprowadzonych danych wejściowych: -5, 2, -3, 4, 11, 8, -6, 0, 4 ?
Pytanie 7. Przedstawiony program realizuje algorytm
Pytanie 8. Z którym ze słów kluczowych w języku C++ wiąże się pojęcie hermetyzacja danych?
Pytanie 9. Która z wymienionych instrukcji języka C++ powoduje opuszczenie funkcji i w razie potrzeby ustawienie wartości zwracanej?
Pytanie 10. W opisie programu C++ Builder jest wymieniona biblioteka VCL. Co oznacza ten skrót?
Pytanie 11. Programowanie w językach wysokiego poziomu wiąże się z częstym podejmowaniem wielu decyzji. W związku z tym w programie źródłowym języka Pascal należy zastosować instrukcję
Pytanie 12. Linia programu o treści a:- random(10)-5; napisana w języku Pascal pozwala wylosować liczby z przedziału
Pytanie 13. Na schemacie blokowym algorytmu zamieszczono symbol graficzny
Pytanie 14. Czteroparowy kabel skręcany, w którym każda para przewodów posiada ekran foliowy i dodatkowo wszystkie pary są ekranowane siatką, to kabel
Pytanie 15. Podczas testowania nowego programu okazało się, że nie działa on prawidłowo. Jakiego narzędzia należy użyć do wykrywania błędów wykonania?
Pytanie 16. Który z algorytmów przedstawionych w postaci listy kroków odpowiada schematowi blokowemu?
Pytanie 17. Rysunek przedstawia schemat blokowy algorytmu, na którym liczba bloków decyzyjnych wynosi
Pytanie 18. Na rysunku przedstawiano blok
Pytanie 19. Automatyczne tłumaczenie kodu napisanego w języku programowania na kod maszynowy, to
Pytanie 20. Poniższy algorytm zapisany w postaci listy kroków przedstawia instrukcję
Pytanie 21. Po wykonaniu instrukcji zamieszczonych w tabelce, na ekranie monitora
Pytanie 22. Przedstawiony symbol graficzny, jest stosowany w zapisie algorytmów do
Pytanie 23. Metoda zstępująca programowania strukturalnego polega na
Pytanie 24. Do wywołania trybu graficznego w języku Turbo Pascal służy funkcja
Pytanie 25. Fragment programu jest
Pytanie 26. Który z interfejsów jest interfejsem równoległym?
Pytanie 27. Unit, to słowo kluczowe stosowane w Turbo Pascalu przy
Pytanie 28. Przeanalizuj program i określ, jaki będzie efekt jego działania
Pytanie 29. Wynikiem działania przedstawionego fragmentu programu jest wyznaczenie sumy kolejnych wartości
Pytanie 30. Aby przedstawiony fragment programu przypisywał wartość zero co piątemu elementowi tablicy, to w miejscu kropek należy wpisać
Pytanie 31. Na przedstawionym schemacie blokowym algorytmu występują
Pytanie 32. Przypisanie zmiennej plikowej pliku o nazwie 'Nazwa', w języku Pascal dokonujemy za pomocą instrukcji
Pytanie 33. Którą z instrukcji języka Pascal przedstawia zamieszczony diagram algorytmu?
Pytanie 34. Który z zamieszczonych schematów blokowych przedstawia instrukcję iteracyjną do ... while języka C/C++?
Pytanie 35. Rysunek przedstawia schemat blokowy, na którym znajdują się dwa bloki.
Pytanie 36. Nagłówek funkcji: int funkcja(void); wskazuje na to, że ta funkcja
Pytanie 37. Wypisanie na ekranie zawartości zmiennej char s = ”To jest tylko test” zostanie wykonane w języku C++ za pomocą instrukcji
Pytanie 38. Do uruchomienia pliku wykonywalnego, przygotowanego dla innego systemu operacyjnego służy
Pytanie 39. Która z wymienionych instrukcji w języku C++ służy do wyprowadzania łańcucha s?
Pytanie 40. Na rysunku przedstawiono schemat blokowy algorytmu umożliwiający