Wybierz pytanie:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
Pytanie 1. Jaki będzie wynik działania przedstawionego za pomocą schematu blokowego algorytmu dla całkowitych liczb dodatnich a i b?
Pytanie 2. Plikiem konfiguracyjnym, który pozwala na zdefiniowanie ustawień PHP dla całego serwera, jest
Pytanie 3. W wyniku wykonania przedstawionej instrukcji iteracyjnej wyświetlone zostaną liczby
Pytanie 4. W zamieszczonym na rysunku algorytmie za odczyt lub zapis danych jest odpowiedzialny blok oznaczony cyfrą
Pytanie 5. Który z przedstawionych symboli graficznych oznacza blok kolekcyjny?
Pytanie 6. Na schemacie blokowym algorytmu znajdują się
Pytanie 7. Które z wyrażeń logicznych zapisanych w języku C sprawdza, czy zmienna o nazwie zm1 należy do przedziału (6, 203> ?
Pytanie 8. W języku C, aby zadeklarować stałą, należy użyć
Pytanie 9. Przedstawiona deklaracja dotyczy typu
Pytanie 10. Którym słowem kluczowym, w języku z rodziny C należy posłużyć się, aby przypisać alternatywną nazwę dla istniejącego typu danych?
Pytanie 11. Schemat blokowy przedstawia algorytm
Pytanie 12. Który ze schematów blokowych jest przykładem algorytmu sekwencyjnego?
Pytanie 13. Załączony fragment kodu źródłowego w języku Turbo Pascal to instrukcja
Pytanie 14. Poniższy algorytm zapisany w postaci listy kroków zawiera
Pytanie 15. Poniższy algorytm zapisany w postaci listy kroków przedstawia instrukcję
Pytanie 16. W ramce zamieszczono kod źródłowy, w którym zastosowano instrukcję warunkową Switch. Jest ona
Pytanie 17. Aby złożyć komputer z podzespołów, wykorzystując obudowę SFF, należy wybrać płytę główną w standardzie
Pytanie 18. Wynik pola i obwodu prostokąta podawany jest w bloku
Pytanie 19. Wywołanie procedury Test(X,Y) polega na
Pytanie 20. Ile warunków występuje w poniższym algorytmie przedstawionym w postaci listy kroków?
Pytanie 21. Która z wymienionych instrukcji w języku C++ służy do wyprowadzania łańcucha s?
Pytanie 22. Indeksowanie tablic w C++ zaczyna się od
Pytanie 23. Przekazywanie parametrów funkcji przez tzw. referencję, pozwala tej funkcji na
Pytanie 24. W języku programowania C++ błędną nazwą zmiennej jest zapis
Pytanie 25. Aby wyszukać w bazie danych wszystkie rekordy zawierające interesujące nas informacje należy wykorzystać operację
Pytanie 26. Instrukcja for może być zastąpiona instrukcją
Pytanie 27. Instrukcję case t of … w przedstawionym fragmencie programu można zastąpić
Pytanie 28. Zdjęcie przedstawia blok
Pytanie 29. Które zdanie, mówiące o obiektowych metodach programowania jest prawdziwe?
Pytanie 30. Zapis warunku (x > 0) lub (x < 100), przedstawionego w skrzynce decyzyjnej, będzie miał w języku Pascal postać:
Pytanie 31. Programowanie w językach wysokiego poziomu wiąże się z częstym podejmowaniem wielu decyzji. W związku z tym w programie źródłowym języka Pascal należy zastosować instrukcję
Pytanie 32. Ile razy będzie wykonana operacja mnożenia, zgodnie z przedstawioną instrukcją pętli?
Pytanie 33. Warunek A nie jest równe B i C jest większe od D w języku C/C++ zapisuje się jako
Pytanie 34. Który z algorytmów przedstawionych w postaci listy kroków odpowiada schematowi blokowemu?